woensdag 4 juli 2012

Magazine: LINDA meiden



Especially for the Dutch girls who also love magazines and reading, and a new variant of LINDA! LINDA girls was launched yesterday and I saw already a lot of positive reactions on the internet, all enthouiastic. I couldn't leave him at the AH supermarket today, I had to buy it.  The price, 5.50, was the only thing that made me think for a second and I still think it's a bit much for a magazine, but the blade makes it all good, what a great edition! Everything is in there, beautiful men, daily uncertainties, inspirational ladies, lots of fun facts, and I'm very fond of the beautiful shoots that LINDA always makes. These aren't missing in this edition. So here it is, you must have to get the LINDA girls, within an hour I had him finished! Very nice way of writing, lay-out and even for the 'grown-up' girls a must-read, if only for the pussybook, if you know what I mean.. I didn't dare to take a picture of it, hihi..

*

Vooral voor de Nederlandse meiden die ook zo gek zijn op magazines en lezen, een nieuwe LINDA editie! LINDA meiden is gisteren gelanceerd en ik zag her en der op het internet al goede reacties voorbijkomen. Ik kon hem vandaag bij de Appie niet laten liggen. Ik schrok even van de prijs, 5,50 vind ik nog steeds erg veel voor een blad, maar na drie pagina's lezen ben ik al om, wat een geweldige uitgave! Alles zit erin, mooie mannen, dagelijkse onzekerheden, inspirerende dames, veel leuke weetjes en feitjes en ik ben zelf erg gek op de mooie shoots die LINDA altijd maakt. Deze zijn ook in deze meideneditie terug te vinden. Dus bij deze, gewoon halen bij de supermarkt of boekhandel, binnen een uur had ik hem zo'n beetje uit! Erg leuke manier van schrijven, spelende lay-out en zelfs voor de 'grote' meiden een must-read, al was het alleen al om het confronterende poezenboek, if you know what I mean, ik durfde er geen foto van te maken, hihi..

With love, 

M


1 opmerking:

Janne zei

Ik hoorde er ook al wat over, lijkt me wel leuk!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...