zaterdag 31 december 2011

Happy New Year!

Zo, op de valreep nog een berichtje van mij. 

2011 is bijna over, 2012 staat klaar. Wat gaat een jaar toch snel. We mogen weer aan de gang met goede voornemens, die elk jaar weer terugkomen, omdat we ze toch niet nagekomen zijn. We zijn weer niet gestopt met roken en weer geen 5 kilo afgevallen. 

Goede voornemens, daar geloof ik niet in. Ik ben ze de afgelopen jaren nog nooit nagekomen dus ik ga het dit jaar gewoon niet doen. Ik ga wel terugblikken op het afgelopen jaar en vooruitkijken naar het nieuwe jaar.


Dit jaar heb ik weer een aantal hoogte- en dieptepunten beleeft. Zo werd ik in januari 20, eindelijk geen tiener meer! Gezellig gevierd met mijn lieve vriendinnen. In maart scheurde ik tijdens een wedstrijd in Drachten mijn enkelbanden. Ik had nog nooit wat gehad, dus ik vond het allemaal erg veel gedoe. Gips, tape, niet douchen, krukken, fysio, veel geklungel en nu een klein jaar later nog steeds last. Tja, die pumps wil ik toch echt wel aan!  En zonder sporten lijk ik binnen een half jaar op Dik Trom. 

In juli ging ik voor het eerst samen met mijn vriend op vakantie. Hartstikke spannend! Lekker samen, helaas zonder de hondjes, in een tentje naar Ameland. Poepiebruin geworden van ons eigen Nederlandse zonnetje, we hadden super mooi weer! Totdat, het begon te stormen en regenen na 4 dagen. We werden wakker in een 5 cm laagje water. Alles was zeikenat en we besloten binnen een uur de koffers te pakken, helaas. Nou, we hebben het in ieder geval allemaal overleefd en zaten als verzopen katjes met een natte belading in de auto op de boot.

Op 2 punten na haalde ik mijn propedeuse niet. Dat stomme bedrijfsfinanciën, een groot drama. En nu, na de derde keer tentamen doen, zit ik nog acht kleuren te schijten omdat dat stomme cijfer elk moment in mijn mailbox kan verschijnen. Let's hope so!

2011 was het jaar van de ziekenhuizen. Mensen kinderen, ik heb ze allemaal gezien dit jaar en allemaal veel te veel. Voor vriend met zijn enkeltje, mijzelf met enkeltje (echt wij matchen op alle fronten, haha) mijn schoonvader met zijn gezondheid en nog maar pas geleden mijn moeder met haar ingrijpende operatie. Ik hoop dat 2012 een ziekenhuis vrij jaar wordt. 

Mijn pap werd 50 dit jaar. Veel bedacht, veel plannen en het ging allemaal anders omdat beppe Janneke rond die verjaardag overleed. Raar om iemand te moeten condoleren en feliciteren. Ik hoop dat we zijn 
50 1/2ste verjaardag gaan vieren in 2012! 

Ik heb in 2011 maar liefst twee keer van Marco Borsato mogen genieten! In mei in het Gelredome en in november in ons eigen Martiniplaza. Geweldig genoten, wat een heerlijke stem en topvent! Na zijn slechte jaar vind ik het super hoe hij weer helemaal terug is! Marco, bedankt voor je geweldige concerten! 

Mijn grootste dieptepunt in 2011, dat waar ik 2011 aan zal herinneren en waar ik al tijden tegenop keek, was het verliezen van mijn beste vriend. Remy, die in juli nog als een jonge hond met andere honden speelde langs het water bij Lettelbert, hield ermee op. Zijn lichaam kon niet meer. Een moeilijke, maar wel goede beslissing moesten we nemen en binnen een dag was mijn beste maatje weg. Ik heb gelukkig 14,5 jaar van hem mogen genieten en hij heeft, zoals ik altijd gehoopt had, zijn laatste jaren bij mij geleefd. Dat had ik nooit durven dromen. Ik mis hem nog iedere dag, maar denk aan de mooie dingen die we samen beleefd hebben. Dikke kus voor mijn lekkere vent!

In 2012 wil ik mijn propedeuse halen. Punt. Dat kan gewoon niet misgaan. Ik wil heerlijk gaan genieten in een groter huis, genoeg werken en genieten van de dingen die ik doe. Wat er komen gaat? Ik weet het niet, we gaan het zien! Ik ben super benieuwd! 

Voor iedereen een heel gelukkig nieuwjaar, ik hoop dat jullie allemaal veel geluk en liefde mogen krijgen in 2012. En wat betreft die goede voornemens, als je ze maakt, hou je er dan ook aan! 

With love, 

M

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...