dinsdag 13 december 2011

Dreams


Soms zou ik mijn dromen wel eens willen regisseren. Hoe mooi zou het zijn om te dromen dat jij als Bella van Twilight warm gehouden wordt door het heerlijke wolvenlijf van Jake. Of de droom waarin jij je perfecte dag beleeft. Alles zit je mee, alles gaat voor de wind. Je bent intens gelukkig.

Mensen zeggen dat wij elke nacht dromen. Ik weet zeker dat ik elke nacht droom. Wat ik droom, ik weet het niet. Ik denk, over mijn hele leven gezien, dat ik 20% van mijn dromen weet na te vertellen. Moet je nagaan waar al die andere dromen over zouden gaan. Wanneer je depri wakker wordt zal de droom vast zijn gegaan over die ruzie met je schoonmoeder waar je al weken tegen aan hikt. En wanneer je ontspannen en rustig wakker wordt, wat zal je dan gedroomd hebben? Over dat moment dat je opeens de loterij won, geweldig kon shoppen en die auto kocht die je al zo lang wilde? Ik weet het niet, het is maar net waar een mens gelukkig van wordt toch?

Ik relativeer in mijn dromen. Heb ik een moeilijk tentamen de volgende dag, dan heb ik hem in mijn droom al vijf keer gemaakt en natuurlijk verkloot. Of moet ik ergens echt op tijd komen, mis ik in mijn droom natuurlijk de bus, de weg ligt eruit en de brug staat open waardoor ik zelfs een halve dag te laat kom, het is dan net als in de War of the Worlds. Die mensen beginnen hun dag ook gewoon met het naar het werk en school gaan en dan opeens vergaat de wereld.

Nu natuurlijk de vraag, wat zou ik regisseren? Op het moment dat ik dit schreef voelde ik mij wat alleen en begon dus te denken. Ik mis mijn vriendje Reem dan ook, die heeft heel wat van mijn bedenksels met zich meegenomen.


Vannacht wil ik dus dromen van een dag met Remy. Nog een dag waarin we alles weer opnieuw beleven. Gewoon, omdat dat kan in een droom, samen op pad in Schotland, de eerste prijs winnen met behendigheid, samen slapen terwijl het onweert en vooral veel knuffelen.

Ik ga nu slapen, laat die droom maar uitkomen!  

With love,

M



Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...